Ets un establiment comercial? Apunta't fent clic aquí!

PREGUNTES FREQÜENTS

Comprar al marketplace

Com funciona la venda online del marketplace?

A través de l'enllaç web https://jocomproaesplugues.cat/ podràs accedier als diferents comerços que tenen habilitada la venda online, consultar els seus catàlegs de productes i preus, i afegir els productes a la teva cistella. Podràs comprar productes als diferents comerços i rebre-ho a domicili.

He de esta registrat per comprar?

Podràs consultar els catàlegs de productes dels diferents comerços i afegir-los a la teva cistella sense estar registrat, pereò per realitzar una compra, necessitarem que estiguis registrat. No et preocupis, només et demanarem aquella informació necessaria per a gestionar la teva comanda. A més, al registrar-te podràs guardar les teves direccions, targetes de crèdit i accedir al teu historial de comandes..

Feu lliurament a domicili?

Per a les teves compres online podràs escollir la opció de recollida a botiga (tu mateix aniràs a l'establiment a recollir els productes), recollida a taquilla o entrega a domicili. El que et sigui més cómode!

Quin és l'horari?

Podràs accedir al web per a comprar les 24 hores dels 365 dies de l'any.
L'horari per als lliuraments és:
De dilluns a divendres de 18h a 20h; dissabtes de 13h a 15h

On lliureu?

Lliurem als següents codis postals:

Esplugues de Llobregat: 08950
Sant Just Desvern: 08960
Cornellà de Llobregat: 08940
Hospitalet de Llobregat: 08906
Sant Feliu de Llobregat: 08980
Sant Joan Despí: 08970
Barcelona: 08034, 08028

Quant costa l'enviament?

Pots triar recollida en botiga o recollida a taquilla (gratuïta) o lliurament a domicili.
En aquesta última, el preu (IVA inclòs) son, segons franges de compra, els següents:

Comandes superiors a 99€: Enviament gratuït
Comandes de 25€ - 98,99€: 3,63€
Comandes inferiors a 99€ i amb CP fora d'Esplugues de Llobregat fins a 10km: 4,84€

Per què m'han cobrat 1€ en confirmar la comanda?

Pot ser que vegis un càrrec de 1€ en el teu compte bancari. Es tracta d'una pre autorització temporal per a confirmar que les dades i la targeta introduïts són correctes.

Com a la botiga confirmi l'import total de la comanda (en funció dels productes que tingui disponible, el pes i alguna altra petita variació) se't cobrarà la resta de l'import de la comanda més les despeses d'enviament.

Qui lliura els productes?

Ens assegurem de comptar amb el millor servei de missatgeria perquè les teves comandes arribin en perfecte estat i en l'horari sol·licitat. Empreses expertes en logística amb molts anys d'experiència en el món dels lliuraments són nostres partners. Tot per a garantir-te el millor servei i garantir que els teus productes arribin en perfecte estat.

Cuidem molt bé dels teus productes ☺

Haig de donar propina als missatgers?

Això dependrà de tu, nosaltres no demanem que se li de propina a cap dels nostres missatgers. Però si el teu creus que va ser un gran servei no et direm que no :)

Què faig si no estic present quan arriba el repartidor?

Quan pagues et donem l'opció de triar l'hora, verifica que sigui una hora que estiguis. Si et vas equivocar ens pots cridar i avisarem al missatger de qualsevol canvi. També rebràs un mail amb tota la informació on pots verificar l'hora.

A més podràs deixar notes al missatger a través de l'app per a avisar de coses com “no serveix el timbre, cridar quan arribin” o contactar-nos en info@jocomproaesplugues.cat o per whatsapp.

Quanta més informació ens donis, més fàcil arribarem a destinació.

On puc veure els productes que té la botiga?

Entra a la botiga i veuràs el llistat dels seus productes amb els seus preus perquè puguis comprar-los directament. Si tens alguna pregunta o hi ha alguna cosa que no trobes, contacta amb la botiga mitjançant l'opció de whatsapp.

Comandes i cancel·lacions

Hi ha una comanda mínima?

Per entregar a domicili la comanda mínima és de 25€.
Per recollir al comerç o taquilles refrigerades, no hi ha mínim de comanda.

Com faig per a cancel·lar o modificar la meva comanda?

Posa't en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@jocomproaesplugues.cat o mitjançant whatsapp al més aviat possible. Pots cancel·lar una comanda fins a dues hores abans de l'hora que has triat per al lliurament. Passat aquest termini, la botiga ja té la comanda llesta, i tractant-se d'aliment fresc que pot requerir de tall i preparació, ja no podrem assumir la cancel·lació.

Em poden portar begudes alcohòliques?

Les begudes alcohòliques només es podran servir a clients majors d'edat.

Vaig tramitar una comanda quan la botiga ja estava tancada. Com puc assegurar-me que ha estat rebut?

Si has rebut un mail de confirmació de comanda és que ja està confirmada la teva compra. Com a la botiga obri ho prepararà, si arribés a faltar algun producte que vas comprar o hi hagi un canvi de preu, la botiga es comunicarà amb tu.

Els nostres missatgers et lliuraran la teva compra segons la franja d'hora triada. Recorda revisar en historial de comandes tota la informació necessària.

El producte encarregat no m'agrada o no és el que vull. Què faig? Què ha passat? Correspon al que vas acordar amb el comerç?

Ens agradaria que ens ho comuniquessis per a evitar situacions com aquesta en el futur. D'altra banda, qualsevol devolució o queixa sobre el producte es realitzarà directament en el comerç local per part del consumidor.

Puc retornar un producte?

Hauràs de contactar directament amb el comerç per a informar-te sobre les seves condicions i polítiques de devolució.

La meva comanda no ha arribat!

Ens esforcem per a complir els temps de lliurament… sabem que el teu temps és or!

No obstant això, a vegades hi ha imprevistos que escapen al nostre control. En tot cas, sempre que hi hagi algun incident te'l comunicarem mentre el resolem de la millor manera possible.

La meva comanda no estava a la taquilla!

Si la teva comanda o part de la mateixa no hi és a la taquilla alhora de recollirla, si us plau posa't en contacte amb nosaltres per poder resoldre-ho de la millor manera posible.

Vull especificar un tipus de preparació o tall per a un producte. Com ho faig?

Dins de la pàgina de cada comerç veuràs l'opció de contactar per whatsapp. Això obrirà una pàgina de whatsapp en el navegador del teu ordinador, un canal de contacte directe entre tu i el botiguer. Allà podràs explicar-li com vols que prepari la teva comanda, consultar-li dubtes… o manar-li la teva llista de la compra!

He enviat un missatge a una botiga però ja està tancada. Quan rebré resposta?

Les botigues reben tots els xats, ells els van contestant en funció del seu horari. No et preocupis, la botiga et contestarà al matí següent quan obri.

Com puc avaluar a un comerç?

Dins del menú hauràs d'anar a Historial de comandes on podràs veure totes les teves compres. Veu a la botiga que vulguis valorar i envia els teus comentaris. Les botigues, els altres clients i l'equip de info@jocomproaesplugues.cat agraïm molt saber tu opinió.

Mètodes de pagament Com realitzo el pagament?

El nostre sistema de pagament a través del web és totalment segur. Per mitjà de la teva targeta de crèdit o dèbit que prèviament has donat d'alta en el teu perfil, podràs fer el pagament dels productes que vols comprar. Una vegada acceptada la teva targeta es tramitarà la comanda i els nostres missatgers el portaran a la direcció que ens has indicat.

Quines targetes de crèdit o dèbit accepteu?

Acceptem tot tipus de targetes de crèdit o carrego en compte ja siguin Visa, MasterCard o American Express. Els cobraments es fan en euros.

Dades personals

Quina és la política de privacitat en relació a les meves dades personals?

En tot moment, qualsevol recollida o tractament de dades realitzat pel Comerç a través d'aquest Marketplace compleix amb les estipulacions contingudes en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i en concret, amb el seu article 13, donant compliment als principis de licitud, lleialtat i transparència, a través de la següent Política de Privacitat.

Com puc modificar les meves dades?

Entra en el web i inicia sessió en el teu compte. Dins del teu perfil pots modificar tot el que creguis convenient. Per a qualsevol dubte, contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@jocomproaesplugues.cat.

Tinc una al·lèrgia o intolerància a... Com es verifica que el producte que sol·licito no conté res que perjudiqui la meva salut?

La teva salut és molt important per a nosaltres. No obstant això, a l'ésser la botiga la que prepara el producte no tenim control sobre els ingredients que usen.
Per a això posem a la teva disposició la possibilitat de xatejar directament amb el botiguer via whatsapp a través del web.
Et recomanem per a aquests casos contactar amb la botiga a través de whatsapp per a donar les teves especificacions.

Codis i promocions

Si em registro puc aconseguir beneficis gratis?

Si et registres podràs beneficiar-te de promocions especials!

Com usar un codi promocional?

Els codis promocionals no són acumulables, això vol dir que només podràs usar un alhora.

Quan arribes a la secció de pagament, sota el total hi ha un espai que diu “introdueix el teu codi aquí”. Hauràs d'escriure el codi i donar aplicar. Se't descomptés l'import automàticament.
Una vegada aplicat, et recomanem que paris esment al total per a verificar que hagi estat aplicat correctament. Si tens qualsevol dubte de com usar-ho o si es va aplicar contacta'ns en info@jocomproaesplugues.cat o a través del nostre canal d'atenció al client via whatsapp.

Puc usar diverses promocions alhora?

Com expliquem abans, les promocions no són acumulables. Això vol dir si estàs usant una promoció de 10€ de regal no podràs fer ús d'un que s'apliqui directament. Hauràs de triar entre quina és la que més et convé usar.



La teva cistella

Subtotal0.00€

Opcions d'entrega info